10 december, 2012

Väntar

Nu väntar jag på lite bilder som Camilla ha tagit, både i helgen och tidigare. När hon har lagt upp dem så kan jag blogga med iaf några nya bilder.. WIIIE :D

För övrigt har jag jätte svårt för att bestämma mig för om jag ska köpa ett par vinterskor eller två.. Har hittat ett par fina med klack och sedan ett par vanliga platta skor(jobbigt med klackar när man kör), de platta kommer jag köpa hur som men jag har lite beslutsångest gällande klackarna..
dessa finns HÄR
Jag hoppas på att de här skorna klarar den kyla som det står att dom ska klara, dom ska nämligen klara ner till -32c..
dessa finns HÄR
Jag har på tok för lite klackar och har prioriterat helt fel sedan jag tog körkort, dvs att jag har bara köpt platta skor och det är så onödigt eftersom jag inte gillar platta skor så värst mycket. Nej, back 2 work nu då :)

1 kommentar:

  1. Åh jag skulle behöva den första och tycker de andra e riktigt snygga! :D Skulle själv vilja ha såna ;)

    SvaraRadera